از معین‌فر تا سردار دهقان در جشن هشتادمین سال تاسیس دانشکده فنی دانشگاه تهران

جشن هشتادمین سال تاسیس دانشکده فنی دانشگاه تهران روز گذشته با حضور چهره های شاخص علمی،فرهنگی و سیاسی در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش امید،در این مراسم که دانش آموختگان این دانشکده حضور داشتنند چهره های شاخصی همچون محمدرضا عارف،علی اکبر معین فر،محمد توسلی، بیطرف،طهماسب مظاهری ،مهدی چمران،رضا فرجی دانا و سردار دهقان حضور داشتند.

حضور عارف یه عنوان اولین سخنران این مراسم در جایگاه  با استقبال حاضرین در مراسم همراه  شد.زمانیکه عارف از مهندس بازرگان یاد کرد با تشویق اساتید و دانشجویان رو به رو شد.

استقبال از هشتادمین سال تاسیس دانکشده فنی دانشگاه تهران به حدی بود که برگزار کنندگان مراسم مجبور شدند درب های سالن رجب بیگی را هم برای نشستن افرادی که به صورت ایستاده در مراسم حضور داشتند باز کنند.

در این مراسم فیلم مستندی ساخته مجتبی میرطهماسب درباره عملکرد دانشکده فنی دانشگاه تهران به نمایش درآمد که در آن مقصود فراستخواه مورخ و پژوهشگر درباره قدمت این دانشکده روایت های جالبی را مطرح کرد.

رخشان بنی اعتماد کارگردان باسابقه کشور نیز یکی از مهمانان این مراسم بود که زمانیکه سهیل محمودی مجری مراسم از حضورش در سالن خبر داد مورد تشویق قرار گرفت.

بعد از آنکه عارف سالن محل برگزاری مراسم را ترک کرد، دانشجویانی که در محوطه دانشکده فنی بودند و متوجه حضور او شدند به سمت عارف آمدند.بازار گرفتن عکس های سلفی با عارف داغ بود و زمانیکه عارف برای بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشکده فنی وارد غرفه ها شد نیز دانشجویان مرتب او را تشویق می کردند.

برخی از دانشجویان که با عارف رو به رو می شدند از او خواستند در انتخابات مجلس آینده کاندیدا شود.

افزودن نظر جدید