ابطحی: دروغ در شان آقای مظفر نیست

پس از سیدعطاءالله مهاجرانی - وزیر ارشاد دولت اول اصلاحات - که بخشی از گفتگوی اخیر حسین مظفر - وزیر آموزش و پرورش دولت اول اصلاحات - با تلویزیون را تکذیب کرد، سیدمحمدعلی ابطحی - رییس دفتر رییس جمهور وقت - نیز بخشی دیگر از این گفتگو را تکذیب کرد.

به گزارش امید، ابطحی در صفحه ی شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت:

دیروز در خبرگزاری فارس مصاحبه ای از آقای حسین مظفر وزیر آموزش و پرورش کابینه اول اصلاحات انتشار یافته بود. خلاصه اش این بود که ایشان یک فرد ارزشی بوده اند و طرفدار نظام و مقام معظم رهبری بوده اند و به این دلیل در دور دوم وزیر نشده اند. از قول من هم نقل کرده اند که به ایشان گفته ام چون تو وزیر رهبری هستی و نه وزیر آقای خاتمی، عزلت کرده اند.

انگیزه ی آقای مظفر را از این سخنان نمی دانم. اما به دلیل این که در طول آن ایام شاهد قضایا بوده ام، چندین دروغ روشن در این سخنان هست. منجمله حرفی که از قول من نقل کرده اند. ما همه به آقای مظفر احترام می گذاشتیم. اما آقای خاتمی وقتی ایشان را برای وزارت برگزید خیلی تنها بود. دوستان به دلیل اخطاری که از امام خمینی به صورت تلویحی گرفته بودند و خیلی آن روزها به چپگرایی مشهور بودند با انتخاب ایشان مخالف بودند. اما آقای خاتمی ایشان را برگزید. یکی از دلایلش هم این بود که خیلی آن دوران برای اصلاحات و انتخاب آقای خاتمی از خود گذشتگی داشت.

شاید این روزها دلایل قابل فهمی داشته باشد که این حرف ها را می زنند. خیلی های دیگر هم زده اند. اما دروغ گفتن در شان آقای مظفر نیست. لحن ادبیاتشان هم در شان آقای مظفری که می شناختم نبود. مجددا حرفی که از من نقل کرده است را تکذیب می کنم. در دنیا که این اتهامات را زیاد شنیده ایم. واقعا کاری از دستمان بر نمیاد. آخرت شاید بشود جبران کرد!

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید