ابتکار دلیل ردصلاحیتش را پارازیت و آلودگی هوا دانست

عضو شورای شهر تهران دلیل رد صلاحیت خود در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر را عدم التزام به اسلام عنوان کرد و گفت: موارد دیگری هم در نامه ارسال شده وجود دارد مثل عضویت در گروهها و برخی احزاب سیاسی.

به گزارش امید،معصومه ابتکار در مورد دلایل رد صلاحیتش توسط هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی گفت: در طول این سالها فریادهای من برای کاهش بنزن در هوا، کاهش آلودگی هوای تهران و جلوگیری از توسعه پارازیتها و تاثیر آن بر محیط زیست شهری و سلامت شهروندان بود و برای تمامی این اقدامات مصوبه شورای شهر هم داشتیم و نظر جمعی بوده است.

وی افزود: در نامه ای که به من ارسال شده موارد زیادی برای رد صلاحیتم وجود دارد. مهمترین آنها عدم التزام به اسلام و عضویت در گروهها و برخی احزاب است. الحمد لله از زمانی که چشم در سیاست باز کردم برای آرمانهای انقلاب ایستاده ام و یک بار پرونده تخلفاتی نداشتم. هیچ وقت عضو گروه و حزبی نبوده ام. تنها عضو یک فعالیت مردمی به نام دانشجویان انقلابی پیرو خط امام هستم. فکر کنم عضویتم در این گروه و دفاعم از محیط زیست من را متهم به این دلایل رد صلاحیت کرده است.

این عضو شورای شهر اظهار داشت: من دارم چوب حرفهایم در شورای شهر و عملکردم در دفاع از محیط زیست شهری را می خورم. در شرایطی که مقام معظم رهبری فرمودند باید تمام سلایق در انتخابات شرکت کنند نمی دانم چرا اینگونه رفتار شده است.
 

افزودن نظر جدید