آیت الله یثربی: بازی دولت قبل با بیت المال مردم منکر نبود؟ فقط بدحجابی منکر است؟

استاد دروس خارج حوزه علمیه قم گفت: نهی از منکر تنها تذکر در خصوص بدحجابی و بی حجابی در جامعه نیست، بلکه سیئات اخلاقی و زشتی های مسوولان و مردم نیز هست.

به گزارش امید به نقل از روز نو، آیت الله میرسیدمحمد یثربی روز سه شنبه در جمع عزاداران حسینی در مسجد جامع حبیب بن موسی (ع) کاشان، افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از پیام های مهم عاشورا برای مردم و مسوولان است.

وی اظهار کرد: آیا این منکر نبود که در طول هشت سال دولت قبل با بیت المال مردم بازی شد و سرمایه های شخصی و فردی مردم به کمتر از یک سوم کاهش یافت.

رییس حوزه علمیه مرحوم آیت الله یثربی کاشان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت جامعه ما در گرو این گونه مسائل است، اظهار داشت: جهان با ابزارهای پیشرفته ارتباطی، کوچکترین حرکات ما را زیر نظر گرفته و رصد می کنند.

به نوشته ی ایرنا، وی تبیین و توجه به بخشی از دین را خلاف دانست و خاطرنشان کرد: دین اسلام مجموعه کاملی است و باید به همه آنها پرداخت.

آیت الله یثربی تصریح کرد: امروز اگر ما تروریست های تکفیری داعش و النصره را ملامت و سرزنش می کنیم به علت آن است که دین اسلام را وارونه تبلیغ و تبیین می کنند.

وی تاکید کرد: ما نمی توانیم دین را به گونه ای دیگر و براساس تمایلات نفسانی و آرای شخصی خود و دور از خاندان عصمت و طهارت (ع) برای مردم تبیین کنیم، بلکه دین اسلام را باید همانگونه که حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه اطهار (ع) فرموده اند، برای مردم بیان کنیم.

دیدگاه‌ها

عالی بود

افزودن نظر جدید