آیت الله نوری همدانی:امیدواریم مجلسی بوجود آید كه امیدهای همه مردم محقق و عملی شود

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با بیان اینكه دشمن مترصد است از راه اختلاف بین ما نفوذ كند گفت: اختلاف بین مسئولان كشور راه را برای نفوذ دشمن باز می كند.

 

به گزارش امیدنامه به نقل از ایرنا، این مرجع تقلید روز یكشنبه در دیدار محمد رضا عارف منتخب مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یكی از ویژگی های نظام اسلامی ولایی حضور افراد متعهد و تاثیرگذار است كه آمادگی خود را برای خدمت به مردم و تحكیم نظام اعلام كرده و قدم به عرصه عمل می گذارند و خدمت به مردم بسیار با فضیلت و دارای ثواب است.
وی با بیان اینكه نخستین دستاورد خدمت به مردم ایجاد امنیت به تمام معنا در تمام شئون زندگی مردم است و برقراری عدالت و احقاق حقوق مردم بسیار مهم است عنوان كرد: عدالت میدان وسیعی دارد كه باید در عمل توسط همه مردم و مسئولان رعایت شود.
وی افزود: فراوانی نعمت نیز باید دستاورد خدمت به مردم باشد و معیشت، ایجاد كار و وسعت عرضه در برابر تقاضا، كار بسیار مهمی است كه ارتباط با اقتصاد مقاومتی دارد. 
آیت الله نوری همدانی گفت: افرادی كه همت بلند و بینش كامل داشته باشند راه خدمت برای آن ها باز است و افراد تاثیرگذار و نقش آفرین كه این گونه باشند در نظام بسیار زیاد هستند.
وی بیان داشت: نظام ما دینی، مذهبی و ولایی است و با عقیده و ایمان ما ارتباط دارد و در راس نظام نیز ولایت فقیه است كه پیش از انقلاب بوجود نیامده بود و مشكلات فراوانی به این دلیل داشتیم، اما به شكر خدا اكنون باید مكتب دینی و مذهبی خود را قدر بدانیم.
وی افزود: نظام ولایی و ولایت فقیه ركن نظام است و هر قدر وحدت ما در این راه حول محور ولایت فقیه باشد توفیق ما بیشتر خواهد بود و اتحاد رمز پیروزی و پیشرفت كشور است، لذا همفكری میان مسئولان بسیار لازم است.
این مرجع تقلید گفت: اصولی كه مربوط به فرهنگ استكبار ستیزی و صهیونیست ستیزی است جزو فرهنگ انقلاب است و باید در نظر ما باشد و كمك به مستضعفان و محرومان نیز همیشه باید مورد نظر ما قرار بگیرد و مسئولان در این مسیر گام برمی دارند.
آیت الله نوری همدانی ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبان مجلس دهم شورای اسلامی گفت: امیدواریم مجلسی بوجود آید كه امیدهای همه مردم محقق و عملی شود.
عارف نیز در این دیدار گزارشی كوتاه از روند انتخابات مجلس دهم ارائه كرد و گفت: اقتصاد، معیشت مردم و رفع آسیب های اجتماعی اولویت های مجلس دهم است.
عارف امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می كند.

 

افزودن نظر جدید