آیا مهران مدیری مجری «هفت» می‌شود؟

در روزهای باقی‌مانده به برگزاری سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، ازسرگیری مجدد برنامه «هفت» بحث‌های بسیاری به راه انداخته است و نکته بسیار مهم در این میان شخصی است که در صندلی اجرای این برنامه تکیه خواهد زد.

به گزارش امیدنامه به نقل از شرق، زمانی که شبکه سه سیما پس از سال‌ها برنامه‌ای را مختص سینمای ایران راهی آنتن تلویزیون کرد، برای بسیاری از اهالی سینما تریبونی که بتوان در آن از مسائل صنفی و تخصصی سینما حرف زد و بتوان با مخاطب ‌میلیونی رسانه ملی صحبت کرد، خوشایند بود. هرچند که این برنامه در میانه‌های راه دچار حواشی و فرازوفرودهای بسیاری شد، اما به زعم بسیاری از سینماگران، وجود این برنامه اتفاق مثبتی بود که جای خالی‌اش حس می‌شود.

از آخرین‌باری که بهروز افخمی و گروهش از برنامه «هفت» خداحافظی کردند، گمانه‌زنی‌های بسیاری مبنی‌بر اینکه آیا این برنامه بار دیگر آغاز خواهد شد و چه کسی اجرای آن را عهده‌دار می‌شود، به میان آمد؛ از فرزاد حسنی تا مهدی کرم‌پور و چهره‌های دیگری که در مقطعی خاص نامشان از گزینه‌های احتمالی اجرای این برنامه بود صحبت شد. اما در روزهای باقی‌مانده به برگزاری سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، ازسرگیری مجدد این برنامه بحث‌های بسیاری به راه انداخته است و نکته بسیار مهم در این میان شخصی است که در صندلی اجرای این برنامه تکیه خواهد زد.

در آخرین خبرها از برنامه «هفت» شنیده می‌شود که رضا رشیدپور برای اجرای این برنامه نمی‌رود و بار دیگر نام مهران مدیری شنیده می‌شود. ارتباط مهران مدیری با تلویزیون از زمانی که بار دیگر به سریال‌سازی ادامه داد و «دورهمی» را اجرا کرد بهتر شد، هرچند که نام مدیری در این مدت از گزند حواشی متعدد در امان نبوده است، اما به نظر می‌رسد او یکی از گزینه‌های اصلی اجرای برنامه‌ای است که قرار است در طی برگزاری جشنواره فیلم فجر، میزبان بسیاری از اهالی سینما باشد. در چند روز اخیر نام محمدرضا شهیدی‌فرد، مهران مدیری و رضا رشیدپور جدی‌ترین گزینه‌هایی بوده‌اند که اجرای برنامه «هفت» به آنها سپرده خواهد شد. از میان این افراد، رضا رشیدپور چند روز پیش در برنامه زنده «حالا خورشید» درباره حضور در «هفت» اظهار بی‌اطلاعی کرد که این شائبه ایجاد شد که مذاکره‌ای با وی نشده است، اما طبق آخرین خبرها، دست‌اندرکاران «هفت»، هم با او و هم با مهران مدیری وارد مذاکره شده‌اند. ظاهرا تاکنون حضور مهران مدیری در ویژه‌برنامه جشنواره فیلم فجر قطعی‌تر است، اما باید دید توافقات نهایی به چه سمت‌وسویی خواهد رفت و آیا مدیری در تازه‌ترین حضورش در تلویزیون، اجرای این برنامه سینمایی را خواهد پذیرفت؟

افزودن نظر جدید