آهنگران تکذیب کرد؛ «به تیم مذاکره اعتماد داریم»

محمد صادق آهنگران، مداح دفاع مقدس، سخنان روز گذشته ی منتسب به خود علیه مذاکرات هسته ای و تیم مذاکره کننده را تحریف شده و نادقیق خواند و تاکید کرد: هیچ کس نباید آنها را تضعیف کند یا مورد توهین قرار دهد و یا سازشکار بداند.

به گزارش امید به نقل از انصاف نیوز، متن تکذیبیه آهنگران به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
پیرو انتشار خبری از قول اینجانب پیرامون اقدام وزیر محترم امور خارجه ی کشورمان در قدم زدن با وزیر خارجه ی آمریکا در حاشیه ی مذاکرات هسته ای، به اطلاع می رساند خبر انتشار یافته حاوی مطالب غیر دقیق و برداشت ناصحیح خبرنگار بوده و مورد تایید اینجانب نیست. علی رغم انتقادی که به جناب آقای دکتر ظریف یا هر دولتمرد دیگری در  همقدمی با نماینده ی شیطان بزرگ دارم و آن را امری غیر لازم می دانم، لکن همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و مطمئنیم آنها اجازه ی دست اندازی به حقوق ملت را نخواهند داد. آنها فرزندان انقلاب و ماموران جمهوری اسلامی هستند که با تلاش فراوان در حال انجام ماموریت سخت خود هستند و هیچ کس نباید آنها را تضعیف کند یا مورد توهین قرار دهد و یا سازشکار بداند.
از خدای بزرگ عزت اسلام و انقلاب را خواهانم و برای خدمتگذاران و سربازان جمهوری اسلامی پیروزی و افتخار را مسألت می کنم.
١٠ بهمن ١٣٩٣
محمد صادق آهنگران»

گفتنی است که مصاحبه ی منتسب به آهنگران با سایتی به نام اهواز نیوز، به سرعت در سایت هایی مانند رجانیوز به صورتی گسترده منتشر شده بود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید