آقاتهرانی:مصباح یزدی زود بوها را می‌فهمد

یکی از شاگردان آیت الله مصباح یزدی، گفت: من می‌خواهم این جا حرفی را بگویم که شاید خیلی‌ها راضی هم نباشند اما می‌گویم؛ دیده‌اید گربه‌ای که بو کشیدن او قوی است و زود بوهای مختلف را می‌فهمد از همه بیشتر کتک می‌خورد؟ مصباح یزدی هم زود بوها را می‌فهمد و بیشتر از همه کتک می‌خورد؛ مصباح یزدی التقاط فکری را خوب می‌فهمد؛ من و شما نمی‌فهمیم.

به گزارش امید به نقل از ایلنا، مرتضی آقاتهرانی دبیر کل جبهه پایداری، یک شنبه شب در میتینگ انتخاباتی کامران باقری لنکرانی کاندیدای جبهه پایداری که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، اظهار داشت: در راه علی(ع) بحث مقبولیت نبود و باید پرسید علی(ع) را جز حضرت زهرا(س) چه کسی قبول داشت؟

وی با بیان این که علی(ع) اصلح بود و تمام شرایط ولایت را داشت و از این رو ما هم باید به دنبال اصلح در انتخابات باشیم، گفت: دوستان پایداری به این نتیجه رسیدند که آقای باقری لنکرانی اصلح است.

شاگرد برجسته آیت الله مصباح یزدی و دارنده گرین کارت آمریکایی، گفت: قبل از تحقق انقلاب اسلامی و در یک جلسه‌ای، روی بحث سر منافقین و مجاهدین خلق، میان آیت الله مصباح یزدی و آقای هاشمی بحث شد؛ برخی می گفتند مجاهدین خلق بچه‌های انقلاب هستند و باید آنها را کمک کرد؛ آیت الله مصباح یزدی هم گفتند این‌ها التقاط فکری دارند و التقاط فکری هم آغاز انحراف است؛ آیت الله مصباح یزدی تأکید داشتند که نگذارید شرک ورود پیدا کند؛ خلاصه میان ایشان و آقای هاشمی روی همین موضوع بحث می‌شود؛ آقای هاشمی به نزد امام خمینی(ره) می‌روند تا این موضوع را مطرح کنند که قبل از این که این موضوع مطرح شود، امام(ره) به آقای هاشمی می‌گویند شما اشتباه کردید؛ من می‌خواهم این جا حرفی را بگویم که شاید خیلی‌ها راضی هم نباشند اما می گویم؛ دیدید گربه‌ای که بو کشیدن او قوی است و زود بوهای مختلف را می‌فهمد از همه بیشتر کتک می‌خورد؟ مصباح یزدی هم زود بوها را می‌فهمد و بیشتر از همه کتک می‌خورد؛ مصباح یزدی التقاط فکری را خوب می فهمد؛ من و شما نمی‌فهمیم.

آقا تهرانی اضافه کرد: آقا(رهبری) هم به همین دلیل ما را در مسائل فکری به آیت الله مصباح یزدی ارجاع دادند.

وی با اشاره به تعیین باقری لنکرانی به عنوان نامزد انتخاباتی جبهه پایداری گفت: ما قاطعانه پای آقای لنکرانی می‌ایستیم و محکم هم می‌ایستیم، چون باید دنبال اصلح باشیم.

دیدگاه‌ها

احمدی نژاد را هم ایشون بو کشیدن و پیدا کردند

مثل دفعه قبل که بوها را خوب فهمیدید و پای اون یکی ایستادید!

بوی احمدی نژادم خوب فهمید....تشبیه بلیغ معلم اخلاق دولت

البته معمولا بو كشيدن منتسب به سگه نه گربه. ولي در هر حال قدرت بويايي سگ و گربه ملاك تشخيص نيست. اي كاش از عقل بشر بعنوان ملاك بهره مي گرفتند.

چقدر بی انصافید ! گرین کارت داشتن چه اشکال دارد؟کسی گرین کارت داشته باشد ولی حال وهوای آنجا رانداشته باشد بهتر است از کسی که ...

افزودن نظر جدید