آغاز فعالیت شبکه خبری فرهنگ وهنر

شبکه خبری فرهنگ و هنر همزمان با افتتاحیه سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر آغاز به کار کرد.

به گزارش امید،شبکه خبری فرهنگ و هنر با  آدرس www.farhangohonar.ir  که نسخه آزمایشی این سایت است قابل دسترسی است و رسما از ۲۲ بهمن همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی می شود.
دست اندرکاران این شبکه خبری اعلام کردند امیدوارند ورود شبکه خبری فرهنگ و هنر به جامعه رسانه‌های کشور ظرفیتی تازه‌ای را برای توسعه و نشاط اجتماعی و فرهنگی رقم زند و گام موثری برای پرکردن خلاء موجود در فضای رسانه ای باشد.
هدف شبکه خبری فرهنگ و هنر مشابه رسالت و ماموریتی است که عموما این طیف رسانه‌ها دنبال می کنند ولی در صدد است با نگاهی متمرکز و اهتمام ویژه به جغرافیای فرهنگی و هنری و سینمایی بپردازد.
اطلاع‌رسانی، انعکاس صحیح و سریع اخبار و اتفاقات فرهنگی و هنری و سینمایی، دسترس پذیرکردن عکس‌های روزآمد حوزه فرهنگ برای علاقه‌مندان، مطبوعات و سایر رسانه‌های دیداری و نوشتاری، ارائه نقد و نظر، اخبار و گزارش- تحلیل و مقالات تخصصی همگام با جریان‌های روز فرهنگ و هنر ایران و جهان از برنامه ها و آیده آل های شبکه فرهنگ و هنر تعریف شده است.
تیم مشورتی این شبکه خبری که از تعدادی از اصحاب رسانه، هنرمندان و مدیران فرهنگی شکل گرفته است سعي دارد علاوه براینکه به رصد اوضاع و احوال فرهنگ و هنر کشور می پردازد تلاش می کند راهبردهای فرهنگی و هنری را با بهره گیری از خود هنرمندان به مسوولان ارائه دهد و خانه مجازی هنرمندان شود.
 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید