آخرین تلاشهای عارف و فراکسیون امید برای حل وضعیت مهدی کروبی/ارسال پیام برای رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه

بعد از انتشار خبر اعتصاب غذای حجت الاسلام مهدی کروبی ،دکتر محمدرضا عارف و فراکسیون امید رایزنی های مختلفی با مقامات و علما برای حل این موضوع انجام دادند.

به گزارش امیدنامه،به دنبال اعتصاب غذای دبیرکل حزب اعتماد ملی،دکتر عارف و فراکسیون امید طی گفت وگوهایی با مقامات و برخی علما خواستار حل وضعیت پیش آمده برای مهدی کروبی شدند.

همچنین طبق اطلاعات به دست آمده برای شخص رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه هم پیام فرستاده شد تا نسبت به رسیدگی به وضعیت حجت الاسلام کروبی تدبیری اندیشیده شود.

صبح امروز نیز عارف با اسحاق جهانگیری ،معاون اول رئیس جمهور در ارتباط با موضوع حصر مهدی کروبی صحبت کرد.

همچنین در جریان برگزاری جلسه علنی امروز مجلس ْکمیته حصر فراکسیون امید در گوشه‌ای از صحن مجلس جلسه غیر رسمی برگزار و پس از آن با برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت‌وگو کردند.

پس از این رایزنی‌ها،‌ محمدرضا تابش، عبدالکریم حسین زاده، قاسم میرزایی‌نیکو، غلامرضا حیدری، حجت‌الاسلام احمد مازنی، شهاب‌‌الدین بی‌مقدار و الیاس حضرتی با حضور در جایگاه هیات رییسه با علی لاریجانی رییس مجلس درباره وضعیت مهدی کروبی مذاکره کردند.

در ادامه محمدعلی وکیلی عضو فراکسیون امید و از اعضای هیات رییسه مجلس نیز به این جمع پیوست.

این نمایندگان پس از رایزنی با رییس مجلس، با حضور در ردیف جلوی صحن با برخی از اعضای دولت از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور،رحمانی‌فضلی وزیر پیشنهادی وزارت کشور و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت‌وگو کردند.

 

افزودن نظر جدید