کیانوش رستمی طلای المپیکش را به حراج می‌گذارد

 ورزشکار کرمانشاهی برای کمک به حادثه‌دیدگان غرب ایران مدالش را می‌فروشد.

 

 به گزارش امیدنامه به نقل از خبرآنلاین؛ قهرمان کرمانشاهی وزنه برداری کشور، مدال طلای خود را که در المپیک ریو به دست آورده است، برای کمک به همشهریان زلزله‌زده اش در غرب ایران به حراج خواهد گذاشت. رستمی در بیانیه ای که به این منظور در سایت کمیته ملی المپیک منتشر کرده نوشته است:

کرمانشانَگم، ای شار شیرین

نفس کم دیرم، اَرای زار و شین

همدیاریم، ها ژِیر آوار

کم بتکن خاک، وَه‌ ای کُردَوار

بار دیگردل زمین لرزید تا دل میلیون‌ها ایرانی در غم از دست دادن عزیزانشان بلرزد، دلیرمردان و شیر زنانی که همواره در دل تاریخ به عنوان پاره‌ای از تن ایران بزرگ در خط مقدم دفاع از کشورشان بوده و هستند و امروز این دریادلان این گونه در ساحل مصیبت زده طوفان بلا، دست به آسمان ساییده‌اند و چشم انتظار یاری مردم عزیز خود هستند.

اینجانب کیانوش رستمی فرزند کوچک این ملت بزرگ که هنوز در این چند روز خواب به چشمانم نیامده بر خود وظیفه دانستم قدمی هر چند کوچک برای هموطنان زلزله‌زده کشورم پرداخته و مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را که در واقع متعلق به همین مردم است به آن‌ها باز گردانده و برای کمک به مردم زلزله‌زدگان غرب کشور به حراج بگذارم و عواید حاصل از آن را به این عزیزان اختصاص دهم.

علاقمندانی که می خواهند در این امر خیر شرکت کنند می‌توانند  پیشنهاد و درخواست‌های خود را به شماره تلفن‌های زیر ۲۶۲۰۳۳۹۰-۲۶۲۰۳۴۱۸ و همراه ۰۹۱۹۲۷۸۷۸۹۰  و یا آدرس ایمیل olympic.iran@yahoo.com در میان بگذارند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید