واکنش عضو شورای شهر تهران به اظهارات دادستان: فشارها به شهردار تهران علنی شد

  عضو شورای اسلامی شهر تهران در کانال تلگرامش با اشاره به صحبت های دادستان کل کشور مبنی بر ارائه دوباره استعفا توسط شهردار تهران گفت: فشارها به شهردار تهران علنی شد.

به گزارش امیدنامه به نقل از خبرآنلاین، زهرا صدراعظم نوری در کانال تلگرامی خود با اشاره به صحبت های امروز(دوشنبه) دادستان کل کشور در پستی نوشته است: «دادستان کل کشور با انتقاد از رد استعفای نجفی توسط شورای شهر به نجفی گفته مجددا استعفای خود را تقدیم شورای شهر کند.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: دادستان کل کشور گفته است آقای شهردار باید مهلتی نیز تعیین کند و عنوان کند که تا فلان روز در دفتر کارم هستم تا شهردار تعیین کنید، در غیراینصورت از فلان تاریخ مسئولیت شهرداری تهران را عهده دارنخواهم بود و قطعا آقای شهردار کسی شما را به این جهت تحت تعقیب قرار نخواهد داد.»

روز گذشته در جلسه علنی شورای شهر تهران که در راستای بررسی استعفای شهردار تهران برگزار شده بود، 16 عضو از 20 عضو حاضر در جلسه شورای شهر تهران با وجود اصرار محمدعلی نجفی، استعفای او را از شهرداری تهران نپذیرفتند.
امروز صبح نیز حجت‌الاسلام و السملین منتظری دادستان کل کشور در اظهاراتی گفته «شورای شهر با نپذیرفتن استعفای نجفی، سیاسی برخورد کرده. »

وی افزوده است: «به عنوان مدعی العموم اعلام می‌نمایم اگر چنانچه این کار ادامه یابد و آقای شهردار به علت بیماری نتواند وقت لازم را در مدیریت شهری بگذارد و کار آسیب ببیند، قطعا این آقایان مسئول هستند.»

افزودن نظر جدید