حق شناس:آقای شهردار باید استعفا دهد / قالیباف کنار نکشد، آینده سیاسی اش به خطر می افتد

محمدجواد حق شناس تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که جنجال اخیر در شهرداری، آینده سیاسی محمدباقر قالیباف را به خطر انداخته است.

 

به گزارش امیدنامه به نقل از انتخاب، حق شناس اظهار کرد: اتفاقاتی که اخیرا در شهرداری اتفاق افتاد، قابل دفاع نیست و نمی توان از آن عبور کرد، اما متاسفانه برخی درصدد کوچک سازی مسئله و نهایتا پاک کردن صورت مسئله هستند که این خیلی اتفاق عجیبی است.

 

وی افزود: در چند روز اخیر، چهره های شناخته شده و رسانه های نزدیک به جریان شهرداری و آقای شهردار شاید صدها مطلب توزیع کردند و حجم عظیمی خبرسازی کردند که بگویند اتفاقی نیفتاده و این ماجرا را به پرونده یا سندسازی جریان مقابل تقلیل دهند.

 

عضو حزب اعتمادملی تاکید کرد: جامعه ما نشان داده که نسبت به فساد حساس است و به راحتی از آن نمی گذرد. فضای اجتماعی و رسانه ها و واکنش ها به رویدادهای اخیر موید این موضوع است. قطعا این اتفاقات باعث می شود در افکار عمومی موقعیت و عملکرد شهرداری تضعیف شود.

 

حق شناس ادامه داد: آقای قالیباف باید جوابگو باشد و روشن کند که این واگذاری ها با اطلاع ایشان بوده یا نه. اگر در بستر بی اطلاعی اقای قالیباف صورت گرفته، ایشان برای جبران و برگرداندن وجوهی که از اموال مردم تهران پرداخته شده باید تلاش کند.

 

وی در ادامه گفت: شهردار و اعضای شورای شهر باید هر چه سریعتر از مردم عذرخواهی کنند و استعفا بدهند. 

 

حق شناس اضافه کرد: با توجه به این موضوعی که صورت گرفت، قطعا آینده سیاسی شهردار به خطر افتاده و در صورت عدم استعفا آینده ای نباید در انتظارش باشد.

 

افزودن نظر جدید