عارف در راهپیمایی روز 13 آبان:با انسجامی همانند انسجام روز‌های انقلاب و اتکاء به نیرو‌های داخلی می‌توانیم با  توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با انسجامی همانند انسجام روز‌های انقلاب و اتکاء به نیرو‌های داخلی می‌توانیم با  استکبار و توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

به گزارش امیدنامه ،دکتر محمدرضا عارف با حضور در راهپیمایی روز 13 آبان و در جمع خبرنگاران درباره تاثیر توطئه‌های دشمنان بر روحیه استکبارستیزی مردم ایران اسلامی گفت: مردم ایران نشان دادند همانند روز‌های اول انقلاب روحیه استکبارستیزی را دارند و این روحیه مسیر انقلاب ما را شفاف کرده است.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با انسجامی همانند انسجام  روز‌های انقلاب و اتکاء به نیرو‌های داخلی می‌توانیم با  استکبار و توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

وی افزود: حتی رؤسای‌جمهور آمریکا که یک مقدار عقل و تدبیر بیشتری داشتند، هیچ کاری نتوانستند بکنند. قطعا اقدامات ترامپ هم علیه ایران به بن‌بست می‌رسد که آثارش را می‌بینیم.

عارف درباره اقداماتی که باید مجلس و دولت در قبال تحریم‌ها علیه ایران انجام دهند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله انسجام است. مجلس و دولت باید احساس کنند "ید واحده" هستند و یک مسئولیت دارند. آن مسئولیت  پاسخگویی به نیازهای مردم و پاسداری از آرمان و ارزش‌های انقلاب است.

دیدگاه‌ها

نبی اکرم (ص)، وحدت را مبنای اسلام قرار داد، امیر المومنین عدالت، سید الشهدا حق الناس و...، انچه بیگانه را به عقب نشینی وا می دارد و اجازه ی نمی دهد که به کشور لطمه ای وارد شود،وحدت است، بیگانه وقتی می گوید ضربه به اقتصاد بزند، جنگ را به داخل بکشاند و...تنها راه نجات کشور وحدت و همدلی است. بیگانه ببیند همه متحد اند عقب نشینی می کند. توصیه ی نبی اکرم وحدت است که کشور و مردم را حفظ می کند

افزودن نظر جدید