عارف: با رقیب مذاکره می کنند نه اهل خانه

رئیس بنیاد امید ایرانیان اظهار امیدواری کرد همه اصلاح طلبان با یک لیست واحد و مشخص به صحنه بیایند.

به گزارش امید،دکتر محمدرضا عارف در گفتگو با ایسکانیوز درباره انجام رایزنی ها با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای چگونگی ورود به انتخابات دهمین دوره  مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که مسلم است اینکه در حال حاضر اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات وارد مصادیق نمی شوند.

وی افزود: خوشبختانه گام های خوبی در جهت اجماع کامل بنا به تاکیدات اولیه در میان جریان اصلاحات برداشتیم و امیدواریم در نهایت همه اصلاح طلبان با یک لیست واحد و مشخص به صحنه بیایند.

عارف در پاسخ به اینکه آیا تاکنون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با خود وی برای ورود به انتخابات مجلس رایزنی داشته است،گفت: مذاکره نداشتیم چون یکی هستیم و ما با رقیب مذاکره می کنیم نه با رفقای اهل  یک خانه. همگی بر روی یک ریل حرکت می کنیم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان ادامه داد: در جبهه اصلاحات محور اصلی احزاب هستند منتهی شخصیت های برجسته ای در این جبهه هستند که در هیچ حزبی عضویت ندارند و نقش آنها را نمی توان نادیده انگاشت و در نهایت آنچه که به عنوان نگاه کلی وجود دارد حضور جدی احزاب و استفاده از چهره های برجسته است.

عارف در پاسخ به اینکه آیا برای سرلیست شدن جریان اصلاحات تاکنون با وی صحبت شده یا خیر؟ گفت:کسی نیست که صحبت کند؟ ما خودمان هستیم و ما بارها گفتیم که انشالله هر 290 نفر ما سرلیست هستند و در این شرایط زمانی وارد مصداق نمی شویم و قاعدتا بحث سرلیستی  اصلاح طلبان هم خیلی زودهنگام هست و به موقع نتیجه آن را اعلام می کنیم.
 

دیدگاه‌ها

بدلیل تکمیل انتظارات تحقق نیافته ائتلاف 92 وضرورت حضور پرشور مردم وبدنه اصلاح طلبان درانتخابات اتی اجماع 94 بامحوریت چهره های سیاسی اصلاح طلب ضروری بنظر میرسد

افزودن نظر جدید